2012 թվականից մինչեւ օրս ՀՀ յուրաքանչյուր վարորդ արագաչափերի եւ տեսախցիկների տվյալների հիման վրա կազմված արձանագրություններով վճարել է միջինը 70 հազար դրամ:
Հայաստանում չկա ոչ մի վարորդ, որ արագաչափերի եւ տեսախցիկների կողմից չի տուգանվել՝ առնվազն մի քանի անգամ (միջինը յոթ անգամ):
Բոլոր նրանք, ովքեր նորմալ են համարում այս թվաբանությունը նշանակում է, պիտի ընդունեն, որ Հայաստանում բնականոն երթեւեկություն չկա եւ մեր ճանապարհներին տիրում է համատարած քաոս:
Սա էլ նշանակում է՝ երթեւեկության կազմակերպման համար պատասխանատու պաշտոյաները պետք է ենթարկվեն պատասխանատվության, որովհետեւ՝
- կամ վարորդական իրավունք են տվել մարդկանց, որ պիտի չտային,
- կամ երթեւեկությունը կազմակերպում են այնպես, որ հնարավոր չլինի կարգապահությունը,
- կամ էլ ոստիկանությունն առաջնորդվում է վարորդների «գրպանը պլան գցելու եւ բռնելու» տրամաբանությամբ:
Ի դեպ, արագաչափերի պատժողական քաղաքականության արդյունքում խախտումների քանակը տարեցտարի ավելանում է, ընդ որում՝ երկրաչափական պրոգրեսիայով:
Ստացվում է՝ որքան շատ են տուգանում, այնքան շատ են խախտում:
Սա նշանակում է, որ երթեւեկության կանոնների խախտումները կանխարգելելու պետության ընթացիկ քաղաքականությունը անարդյունավետ է: Կամ էլ՝ վարվող քաղաքականության միակ նպատակը մարդկանց հարստահարելն է:
Արագաչափերն ու տեսախցիկները սպասարկող «Սիքյուրիտի դրիմ» ընկերությունը 2012 թվականից մինչ օրս տուգանքների դիմաց գանձված գումարներից ստացել է 10-12 միլիարդ դրամ:
Իր ֆեյսբուքյան էջում գրում է Նիկոլ Փաշինյանը:
Մեջբերենք նաև հատված նշված հոդվածից. «2012 թվականից մինչեւ 2014 թվականի դեկտեմբերի 31-ը, արագաչափերով եւ երթեւեկությանը հետեւող տեսախցիկներով կայացվել է վարորդներին տուգանելու 2 միլիոն 536 հազար 212 որոշում:
Սա նշանակում է, որ յուրաքանչյուր հայաստանցի վարորդ տուգանվել է միջինը յոթ անգամ»: