Միսը կարևորագույն սննդամթերք է մարդու առողջ կենսագործունեությունը ապահովելու համար: Սրանով է պայմանավորված հանգամանքը, որ դեռևս հնադարյան ժամանակներում մարդու համար միսը հանդիսանում էր էներգիայի ստացման հիմնական աղբյուր: Երկրագնդի հյուսիսային շրջաններում, որտեղ բուսական աշխարհը գրեթե բացակայում է, մարդիկ ուտում էին հիմնականում միս և ձուկ:

Այսպիսով, տարեցտարի կախված մարդկանց բնակության վայրից ձևավորվեցին տարբեր համային ճաշակներ և երանգներ: Չնայած այս ամենին, մսի օգտակարության մասին վեճերը շարունակվում են արդեն երկար տարիներ: Իրարամերժ կարծիքները շատ են, բայց հակառակ սրան գնալով մեծանում է մսի և դրանից պատրաստված այլ ուտեստների օգտագործումը մարդկանց կողմից: Թերևս, ոչ մի այլ սննդամթերք նման իրարամերժ քննարկումների պատճառ չի հանդիսացել: 

Հնագույն մարդու առօրյայից մինչ այսօր անցել են անհաշվելի ժամանակներ, ինչի արդյունքում փոխվել են նաև մարդկանց նախընտրությունները, այդ թվում նաև ճաշացանկը: Հնադարյան մարդու կողմից պատրաստված մսային կերակուրները վերածվել բարձրաճաշակ ուտեստների: Բացի ռեստորաններում մատուցվող յուրահատուկ ուտեստների, միսը օգտագործվում է մարդկանց առօրյայում:

Այս պարագայում բացառություն չէ նաև Հայաստանը: Հայերը միշտ էլ աչքի են ընկել մսային ուտեստների նկատմամբ յուահատուկ վերաբերմունքով: Հայաստանում երկար տարիներ գործող «Բարի Սամարացի» ընկերությունը կարևորել ճիշտ մարքեթինգային քաղաքականության իրականացումը համագործակցում է Հայաստանում գովազդային ոլոտում առաջատար «Մոշն Թայմ» (Motion Time) ընկեորւթյան հետ: Վստահաբար ասում ենք, որ ձեռքբերումներից մեկն էլ համարվում է «Մոշն Թայմ» առաջատար ընկերության հետ համագործակցելը՝ իր գովազդը փակցնելով ավտոբուսների վրա, որոնք քաղաքով շրջելով՝ ապրանքանիշն ավելի ճանաչելի են դարձնում հասարակությանը: Որակ, պարբերաբար թարմացվող ժամանակակից սարքավորումներ, բարեխիղճ և ազնիվ աշխատանք… Ահա սպառողի կողմից բարձր գնահատականի արժանանալու, նոր ձեռքբերումներ և նվաճումներ ունենալու «Մոշն Թայմի» բանաձևը: